Endodoncie

kanalky

Ošetření kořenových kanálků.
Endodontické ošetření zahrnuje:

• odstranění zubní dřeně z dřeňové dutiny zubu
  • zprůchodnění, rozšíření a opracování vnitřních stěn kořenových kanálků a jejich desinfekci (opracování stěn speciálními nástroji má význam jednak pro následné zaplnění kanálku, ale také jsou při něm odstraněny všechny bakteriemi in fikované kazivé hmoty ze stěn dřeňové dutiny a kanálků)
  • hermetické vyplnění takto opracovaných kořenových kanálků kořenovou výplní. Kvalitně zhotovená kořenová výplň pak zamezí dalšímu pronikání infekčních bakterií kořenovým kanálkem.

Cena ošetření

Endodontické ošetření kořenového kanálku (doplatek za strojové opracování, měření délky apexlokátorem) a definitivní plnění 1 500 – 6000 Kč (dle počtu kanáků)
Provizorní ošetření kořenového kanálku od  Kč (dle počtu kanálků)

Službu poskytuje

• KATEŘINA MUDŽÍKOVA
  • ANDRII MANDRO
E

ndodontické ošetření znamená ošetření vnitřního prostoru zubu, laicky řečeno ošetření kořenových kanálků zubu. Tento proces je poměrně náročný. Pokud je zub neléčený delší dobu, infekce se dostane až do čelistní kosti, a léčba pak může trvat poměrně dlouho. Při léčbě kořenových kanálků se primárně ošetřují vnitřní části zubu (oblast, kde se nachází dřeň).

Během stomatologického zákroku lékař vyčistí vnitřek zubu. V důsledku toho vznikne prázdný prostor, který je následně vyplněn výplňovým materiálem. Zubař odstraní nejen choroboplodné mikroorganismy, ale také organické prvky, kterými se tyto mikroby živily. Což umožňuje zcela odstranit zdroj infekce z ústní dutiny.

Výplň kořenových kanálků je důležitá pro to, aby se zub udržel ve zdravém stavu. V případě, že je výplň provedena špatně, může se vytvořit ohnisko infekce, které se snadno stane chronickým. Tento stav pak vyžaduje opakované ošetření a v některých případech vede zánět až ke ztrátě zubu.

Naše kontakty

Zubní ordinace Dental Heart